μόνο για χαρντκόρ τυπάκια

Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014

τέρατα λοιπόν...


τετάρτη βράδυ πέμπτη πρωί
enough is enough

να έρθεις εδώ
να σε δω
όχι μην έρθεις
ίσως για λίγο
αλλά δεν πρέπει 
και τι μας νοιάζουν τα πρέπει...
ναι αλλά είναι αργά
ε και χωρίς εσένα η ώρα περνάει
ναι αλλά δεν θέλω να σε δω ρε παιδί μου
ίσως να μην θες κι εσύ
σιγά μην δεν θες
αφού όμως δεν μου στειλες
θα το ξέχασες
ή έχεις πιει πολύ
όχι, δεν δικαιολογείσαι 
να έστελνες πριν πιείς
μα τί λέω; πώς να το σκεφτόσουν;
χα χα
ε καλά
δεν πειράζει
φυσικά και πειράζει!
όλο τα ίδια και τα ίδια
με κούρασες!
όχι εσύ ματάκια μου γλυκά
που κρύβεις όλον τον κόσμο εκεί μέσα
ναι, αλλά βαρέθηκα να νιώθω οτι με παρακολουθεί όλος ο κόσμος
σκατά
θα ρθεις τελικά;
πόσο να περιμένω πια;;
και όλη τη ζωή μου μπορώ
όλη τη ζωή; πολύ ακούγεται
απαπα
ε καλά
έλα και βλέπουμε
α ήρθες
άργησες
κάπου θα χάζεψες
χαζεμένο από πάντα σου
...
θέλω να μείνω λίγο μόνος τώρα
θα φύγεις;
ε κάτσε λίγο
τί με κοιτάς έτσι;
γλυκό μου
φύγε φύγε φύγε!

α με άκουγες;
τα τέρατα του μυαλού βλέπεις...

συγγνώμη
μην φεύγεις τώρα
ή



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου